یادوار‌ه‌ها

یادوار‌ه‌ها

زندگی: اشکی که خشک می شود، لبخندی که محو می شود، یادی که می ماند.
یادوار‌ه‌ها

یادوار‌ه‌ها

زندگی: اشکی که خشک می شود، لبخندی که محو می شود، یادی که می ماند.

رو به خوبی

از امروز رو به خوبی می روم. یعنی هدف را مشخص می‌کنم و برای خودم دورانی را که باید تا وضعیت مناسب طی کنم تعیین می‌کنم. مدتی است بعضی اشغال های زندگی را جمع کرده ام. صفحات فیس بوکی ام را حذف کرده ام. از مسنجرها خارج شده ام، انستاگرام را حذف کرده ام، به توئیتر سر نمی زنم و از سایر شبکه‌ها و پیام رسانها هم فاصله گرفته ام. با این وجود اعتیاد ویرانگری که به مطالعه اخبار دارم هنوز رفع نشده و وقت زیادی صرف مرور اخبار می شود. می خواهم در قدم بعدی تکلیف خودم را با اخبار مشخص کنم و به وبگردی ام نقطه پایان بگذارم. 

وقت بیشتری را می خواهم صرف مطالعه کتاب و مجلات علمی بکنم و در کنار آن برخی مهارت های لازم را برای شغل و برخی را هم برای زندگی بیاموزم. مصمم هستم که بتوانم و از فردا قدم اول را بر می دارم. طی یک هفته آینده هیچگاهی به وبسایت بی بی سی سر نمی زنم. به وبسایت های خبری دیگر هم سر نمی زنم و در عوض فقط شبها برای نیم ساعت به اخبار گوش می دهم. در عوض باید هر روز 15 صفحه مطالب مرتبط به وظیفه بخوانم و بعد یک هفته ببینم چه نتیجه بدست می‌آید. شبها هم اگر فرصت شد فیلم‌های مفید برای زندگی تماشا می‌کنم و کمی هم به زندگی توجه می کنم. مشکلات پیش آمده حتما حل خواهند شد. 

هفته آینده خواهم نوشت که چقدر موفق بوده ام و قدم بعدی چه باید باشد. 

نظرات 1 + ارسال نظر
kata یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 15:49 http://chapol.blogsky.com/

منم همه چی رو بستم تلگرام واتساپ همه چی البته جز اینستا که کم میرفتم و میرم نیاز کارمه.
کار خوبی کردی ایشالا موفق شی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد